روداب

روداب

روداب

روداب

پایگاه اطلاع رسانی بخش و شهر رودابامام جمعه روداب در خطبه های این هفته با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیداربا اقشار مختلف مردم در روز عید غدیر در جمع نمازگزاران گفت: تبلیغات دشمن برای جداکردن اسلام از سیاست و اسلام را یک امر شخصی و خصوصی جلوه دادن است در صورتی که غدیر مظهر توجه و تاکید اسلام بر حکومت داری و سیاست است.



حجت الاسلام اسماعیل کیانی مقدم در خصوص سیاستهای اصلی دشمنان و مستکبران افزود: سیاست اصلی مستکبران ایجاد اختلاف میان فرق اسلامی به ویژه شیعه و سنی است و ایجاد اختلاف باعث می شود همت ، نیرو و انگیزه های آنان صرف دعواهای داخلی شود و به دشمنان بزرگ و اصلی توجهی نکنند و این همان هدف اصلی استکبار است و جریان تکفیری در عراق و سوریه و برخی کشورهای دیگر را برای ایجاد اختلاف بین مسلمانان به وجود می آورند و جریان هایی مثل داعش و القاعده نیز از همین جمله است و حالا هم به بهانه از بین بردن داعش آمده اند تا این اختلاف را بیشتر کنند بنابراین هر کس به اسلام پایبند است نباید حرفی که باعث اختلاف می شود را بزند.

خطیب جمعه روداب با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب با دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین اظهارکرد : پیروزی مردم غزه مصداق بارز تحقق وعده الهی است . مقاومت منطقه کوچک با جمعیت و امکانات محدود و جنگ 51 روزه در مقابل یک رژیم بی رحم با انواع امکانات یک مسئله مهم و حیرت آور است و این همان تحقق وعده الهی است . رهبر انقلاب احتمال تکرار تجاوز رژیم صهیونیستی را هشدار دادند و خطاب به دبیرکل جهاد اسلامی فرمودند" باید روز به روز بر آمادگی خود اضافه کنید و بخش سواحل غربی فلسطین را هم برای رویارویی با رژیم خبیث اسرائیل همراه کنید و همان نگرانی را که برای غزه دارید از ساحل غربی فلسطین داشته باشید".
وی در خصوص اوضاع سوریه نیز گفت : شهر کوبانی سوریه با روستاهای آن حدود 380 هزار نفر جمعیت دارد که در نزدیکی مرز ترکیه است و امروز جان این مردم در خطر است و چهل درصد شهر را داعشی ها گرفته اند و ائتلاف ضد داعش فقط نظاره گر است و به جز تخریب و خرابکاری کاری نکرده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۲۵
هادی قلعه نوی

روداب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی