روداب

روداب

روداب

روداب

پایگاه اطلاع رسانی بخش و شهر روداب
پایگاه اطلاع رسانی بخش و شهر روداب: احمد برادران با اشاره به آغاز سفر وزرا و معاونان آنان به شهرستان های استان خراسان رضوی یک روز قبل از ورود رییس جمهوری به این استان، اظهار کرد: طبق برنامه پیش بینی شده، حجت الاسلام مجید انصاری روز جمعه به شهرستان سبزوار سفر می کند. 

وی افزود: بهره برداری از یک هنرستان در سبزوار و تحویل ۳۵ واحد مسکن مهر در شهر روداب به متقاضیان از جمله برنامه های پیش بینی شده در این شهرستان می باشد. 
فرماندار سبزوار با بیان اینکه معاون امور مجلس رییس جمهوری در بدو ورود به شهرستان در گلزار شهدا حضور یافته و به مقام شهدا ادای احترام خواهد کرد گفت: شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان، بازدید از روند خدمت رسانی به مردم، اماکن مذهبی، دانشگاه ها و بناهای تاریخی از دیگر برنامه های این سفر است. 
روابط عمومی فرمانداری سبزوار نیز اعلام کرد: پست KV۱۳۲ سنگرد، هنرستان شهید چمران و مسکن مهر شهر روداب از جمله پروژه هایی است که با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام حجت الاسلام مجید انصاری به بهره برداری می رسد.

پروژه ای که فردا به دست معاون پارلمانی ریاست جمهوری در شهرستان سبزوار افتتاح می گردد پروژه ۷۹ واحدی مسکن مهر شهرستان روداب است که هر واحد به متراژ متوسط ۸۵ متر مربع در یک طبقه احداث گردیده و نیز ۲۰ میلیون تومان تسهیلات مسکن مهر برای هر یک از واحدها ارائه شده است.

طبق همین گزارش جمع کل زیربنای ساخته شده مسکن مهر در روداب ۹۱۸۰ متر مربع است و کل اعتبار پرداختی این پروژه ۲۱میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال است.

گفتنی است احداث این پروژه در بخش روداب شهرستان سبزوار از سال ۱۳۹۰ آغاز شده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی