روداب

روداب

روداب

روداب

  پایگاه اطلاع رسانی بخش و شهر رودابپایگاه اطلاع رسانی بخش و شهر روداب :

امام جمعه روداب در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر روداب با اشاره به پیروزی غزه در جنگ اخیر گفت: رژیم کودک کش صهیونیستی بدون قید و شرط در برابر خواسته های مقاومت تسلیم شد.



وی گفت: وعده الهی بسیار زود محقق شد و یک عده مردمی که در محاصره بودند و امکانات کمی داشتند، با ابتدایی ترین سلاح ها این پیروزی را بدست آوردند و این یعنی تحقق وعده های الهی که تمام نخبگان سیاسی،نظامی و اجتماعی را به تعجب وا داشته است.

حجت الاسلام والمسلمین کیانی مقدم با بیان اینکه امروز اسرائیل به بن بست رسیده است و بین کابینه ی صهیونیست ها بحران بوجود آمده است  گفت: ما از تمام مردم شریف کشور عزیزمان ، از تمام ملت ها و مردم آزادی خواه جهان که از ملت مظلوم فلسطین حمایت کرده اند تقدیر و تشکر می کنیم و از جامعه جهانی می خواهیم که به جنایات رژیم صهیونیستی و این فاجعه بزرگ و حقوق مردم فلسطین رسیدگی کنند.

خطیب نماز جمعه روداب با اشاره به تحولات عراق گفت: ایران داعش را دست پرورده آمریکا می داند و انتظار بیجایی است که توقع داشته باشیم آمریکایی ها آن را از بین ببرند. وی با بیان اینکه آمریکا گروهک تروریستی داعش را بنام دولت اسلامی می شناسد گفت: ما مسلمانان ایران و جهان به تمام دنیا می گوییم گروهک تروریستی داعش هیچ سنخیتی با دولت اسلامی ندارد.

نماینده ولی فقیه در بخش روداب به 8 شهریور روز مبارزه با تروریسم اشاره کرد و گفت: شاخصه های مهم شهیدان رجایی و باهنر ایمان به خدا  و اخلاص در این راه بود که نام و یادشان را تا قیامت زنده نگه خواهد داشت.
وی در ادامه به مشکل خشکسالی در بخش روداب اشاره کرد و گفت: بخش روداب یکی از بخشهای محروم است که مشکلات جدی در زمینه خشکسالی دارد. از همین رو از مسئولین خواسته ایم که این مشکل را پیگیری نمایند.

وی در پایان با اشاره به سرنگونی پهپاد جاسوسی اسرائیل، از حافظان و پاسداران حریم کشور تشکر نمود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی