روداب

روداب

روداب

روداب

پایگاه اطلاع رسانی بخش و شهر رودابپایگاه اطلاع رسانی بخش و شهر روداب : امام جمعه روداب در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر روداب با اشاره به تحولات عراق گفت: اقدام به جا و سنجیده نوری مالکی باعث شد که توطئه دشمنان برای سوء استفاده و دامن زدن به ناآرامی های داخلی نقش بر آب شود و نوری مالکی از قدرت کنار رفت و حمایتش از حیدر العبادی باعث شد وحدت بین مسئولین بیشتر شود . نخست وزیر عراق نیز گفته که در دولت آینده عراق از همه جریان های سیاسی کشور استفاده خواهد کرد و ان شاءا... با وحدتی که در عراق شکل گرفته بتوانند گروه تروریستی داعش را نابود کنند.


حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل کیانی مقدم در خصوص تحولات صورت گرفته در غزه افزود:مقاومت فلسطین اعلام کرده اگر حقوق ما تامین نشود و به خواسته های ما اهمیت ندهند  برای جنگ طولانی آماده ایم و این یعنی این که ملت فلسطین ذره ای از مطالبات قانونی ،شرعی و عرفی خودش کوتاه نمی آیند. نماینده مردم غزه هم اعلام کرد تا پایان جان بر اهداف و آرمان های والای خود پایبند بوده و تا آخرین قطره خون تا نابودی کامل رژیم کودک کش صهیونیستی از پای نخواهیم نشست.
نماینده ولی فقیه در روداب با اشاره به اول ذی القعده سالروز میلاد حضرت معصومه (س) و روز ملی دختران ، در خصوص جایگاه ویژه دختران در فرهنگ و سبک زندگی اسلامی گفت: رفتار پیامبر اکرم(ص) با فرزندشان حضرت فاطمه زهرا(س) زیباترین الگو را برای برخورد پدران با فرزندان دختر به تصویر می کشد.

وی با بیان اینکه خود بحث عفاف و حجاب هم عزتمندی و احترام به جایگاه والا و شان بی همتای زنان و دختران در جامعه است گفت :اما نگاه غرب به زن اینگونه نیست و نگاه ابزاری و جنسیتی به دختران و زنان دارند و می خواهند این فرهنگ را در جامعه ما هم تسری دهند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی