روداب

روداب

روداب

روداب

بررسی پروژه ی آب رسانی " ظفر "

چهارشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۳، ۰۴:۴۱ ب.ظ

پایگاه اطلاع رسانی بخش و شهر روداب

دهیاری برگو : پروژه آب رسانی مجتمع ظفر کاری عظیم در بخش روداب سبزوار به شمار می رود . پروژه ای که بیش از یکصد روستا را میتوان از نعمت آب برخوردار نمود .

اما اندر حکایات اب ظفر :
یک کارشناس محلی که خواست نامش فاش نشود مواردی در قبال این مجتمع و خسارات آن به روستاهای محل گفتند .
چنانچه شما نیز مطلع هستید آب ظفر هنوز دیری از افتتاح ان نگذشته مزه شوری به خود گرفته است که در بعضی از روستاها از ان تنها برای شست و شو  استفاده می کنند .
بعضی روستاها نیز از سوختن مکرر پمپ های آب  و قطعی مداوم اب در منطقه گله مند هستند .
یک کارشناس محلی با توجه به افزایش روزانه آب از این مجتمع و ادامه آبرسانی به روستاهای بیشتر ، از خشک شدن چشمه سارهای روستاهای بالا دست این مجتمع از جمله روستاهای سریش - گرمک - بلوچخانه - اردیز - گرزگ - برگو و ....خبر داد و به گفته ایشان تا کمتر از پنج سال اینده تمام مزارع و باغات این روستاها بدلیل نبود و کمبود آب بطور کامل از بین خواهد رفت . نکته ای که اگر به حقیقت بپیوندد خسارات جبران ناپذیری را به بخش روداب وارد خواهد نمود . شایان ذکر است در حال حاضر آب بیشتر روستاها از جمله سریش و برگو کاهش چشمگیری را در پی داشته به گونه ای که آب دو قنات در برگو بصورت کامل خشک شده است. 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی