روداب

روداب

روداب

روداب

بخشدار روداب سبزوار گفت: گازرسانی به شش روستای این بخش در هفته دولت مورد بهره برداری قرار می گیرد.

پایگاه اطلاع رسانی بخش و شهر روداب

ایرنا : محمود شم آبادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این روستاها شامل ملوند، برآباد، شمس آباد، دامرود، دروک، تسبند می باشند.

وی با بیان اینکه این پروژه با هزینه 40 میلیارد ریال اجرا شده است گفت: با گازرسانی به روستاهای مزبور 1300 خانوار از نعمت گاز بهره مند می شوند.


وی با اشاره به آغاز پروژه گازرسانی به شهر روداب از اواخر سال 1391 اظهار کرد: اجرای خط انتقال و گاز رسانی به شهر روداب طی دهه فجر سال گذشته با هزینه 80 میلیارد ریال انجام شده است.

بخشدار روداب سبزوار، آسفالت مسکن مهر روداب، آغاز ساخت پایگاه اورژانس 115 روستای درقدم، مسجد صاحب الزمان (عج) و دفتر امام جمعه روداب را نیز از پروژه های هفته دولت در این بخش برشمرد.

شم آبادی، برگزاری همایش شوراها و دهیاران، مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی را نیز از جمله برنامه های هفته دولت در بخش روداب ذکر کرد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: هفته دولت، فرصت مغتنمی برای تبیین سیاستهای عمومی دولت در حوزه های مختلف است.

وی به دستاوردهای دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: دولت یازدهم در مهار تورم، بهداشت و سلامت، مذاکرات هسته ای و ایجاد روحیه امید در جامعه اقدامات خوبی انجام داده است.

وی افزود: عملکرد و دستاوردهای دولت طی یک سال گذشته باید برای مردم تشریح شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی