روداب

روداب

روداب

روداب

پایگاه اطلاع رسانی بخش و شهر روداب

دهیاری برگو : دومین جلسه دهیاران بخش روداب روز دوشنبه 27 مردادماه  با حضور کلیه دهیاران و شوراهای منتخب بخش در بخشداری روداب برگزار گردید 

در ابتدا بخشدار روداب ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین از زحمات دهیاران تشکر نمودند و دو مناسبت گذشته ( روز خبرنگار و سالروز ورود آزادگان به میهن) را گرامی داشتند .
خبرهای خوش بخشدار در هفته دولت
شم آبادی بخشدار روداب:  از افتتاح گازرسانی به شش روستای بخش روداب  با اعتباری نزدیک به چهار میلیارد ریال همزمان با هفته دولت خبر داد که با حضور مسولین شهرستان و استان این طرح افتتاح خواهد شد . وی همچنین در ادامه از گاز رسانی در اینده نزدیک  به دو روستای پروند و کلاته میر علی نیز خبر داد .
افتتاح یک مدرسه نیز با هزینه بالغ بر چهارصد میلیون ریال در یکی از روستاهای پایین بخش نیز از دیگر خبرهای خوش بخشدار بود که این مدرسه نیز  همزمان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان در هفته دولت افتتاح خواهد شد .
وی همچنین از تکمیل آب رسانی به روستای درقدم در هفته دولت نیز خبر دادند 
شم آبادی در ادامه از تکمیل ابرسانی سه روستای دیگر بخش روداب تا دهه مبارک فجر نیز خبر دادند 

کلنگ زنی پایگاه اورژانس  در ابتدای جاده درقدم نیز یکی دیگر از طرح های هفته دولت در بخش روداب خواهد بود که با توجه به بروز مشکلات و تصادفات زیاد در این محور این پایگاه پیش بینی شده است.
بخشدار همچنین در ادامه از اولین همایش همزمان شوراها و دهیاران بخش با حضور فرماندار سبزوار و دیگر مسولین در آینده نزدیک خبر دادند .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی