روداب

روداب

روداب

روداب


پایگاه اطلاع رسانی بخش و شهر رودابدهیاری برگوی روداب در وبلاگ خود مطلبی را تحت عنوان : " تذکر به دور از انصاف به دهیاری برگو " منتشر نموده است در این پست تصویر نامه ی ارسالی بخشداری روداب منتشر شده که در آن از دهیاری خواسته شده کلیه ی مکاتبات خود را از طریق بخشداری پیگیری و سلسله مراتب اداری را رعایت نماید.

در ادامه دهیاری برگو واکنش تندی نشان داده و طی جوابیه ای آورده است:

" کلیه مکاتبات این دهیاری از ابتدا تاکنون موجود بوده و این دهیاری حق خود میداند که در دفاع در مقابل این نامه در اینده نامه هایی را در سال گذشته و سه ماهه نخست امسال مکاتبه شده و به هیچ کدام پاسخی داده نشده بر روی سایت به نمایش بگذارد تا مردم قضاوت نمایند."

پایگاه اطلاع رسانی بخش و شهر روداب

علی ترشیزی سومین دهیار برگو در خرداد ماه 1392 با انتخاب شوراهای اسلامی روستا شروع به فعالیت نموده است.

تصویر و متن منتشر شده در وبلاگ دهیاری برگوی روداب :

پایگاه اطلاع رسانی بخش و شهر روداب

 

جوابیه:
شایان ذکر است دهیاری برگو کاملا بر قانون واقف و مطیع قانون بوده و کلیه سلسله مراتب توسط این دهیاری رعایت شده و میشود .
بر همین اساس کلیه نامه ها در ابتدا به بخشداری ارسال شده و تاکنون بیش از یکصد بار در خصوص موارد مختلف با این بخشداری تماس تلفنی گرفته شده و پس از انکه بخشداری در این خصوص اقدامی نکرده از دیگر نهادها وارد عمل شده است .
و کلیه مکاتبات این دهیاری از ابتدا تاکنون موجود بوده و این دهیاری حق خود میداند که در دفاع در مقابل این نامه در اینده نامه هایی را در سال گذشته و سه ماهه نخست امسال مکاتبه شده و به هیچ کدام پاسخی داده نشده بر روی سایت به نمایش بگذارد تا مردم قضاوت نمایند .
چرا که در روستاها یا به جراعت در روستای ما میتوان گفت  فشار بر روی دوش دهیار بوده و ما طبق وظیفه یا باید خواسته های مردم را انعکاس دهیم یا در صورتی که قرار باشد کاری نکنیم و نامه ای هم نزنیم بهتر است در این مجموعه نباشیم.
 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۲۴
محمد برزوئی

روداب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی