روداب

روداب

روداب

روداب

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، محمدرضا محسنی‌ثانی در دیدار با امام جمعه جدید شهر روداب از توابع شهرستان سبزوار اظهار کرد: در بودجه سال آینده به وزارت نفت تکلیف شده است تا 500 هزار تن قیر را به صورت رایگان برای آسفالت راه‌ها به وزارت راه و شهرسازی تحویل دهد.

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی با اشاره به مشکلات اخیر اضافه کرد: تخصیص نیافتن اعتبارات به خصوص در حوزه اعتبارات عمرانی باعث شد تا بسیاری از پروژه‌های کشور دچار رکود و عقب‌ماندگی شود.

وی با بیان اینکه از 38 هزار میلیارد تومان اعتبارات بخش عمران فقط 8 هزار میلیارد تومان آن اختصاص یافته است، یادآور شد: در سال جاری نیز از 37 هزار میلیارد تومان از اعتبارات تملک و دارایی‌ها در بخش عمران مقداری اختصاص یافته است که بتوان پروژه‌های عمرانی را نگهداری و حفظ کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مذاکرات ژنو و توافقنامه هسته‌ای ادامه داد: اگر روند برداشته شدن تحریم‌ها به همین صورت پیش برود و گشایش‌های اقتصادی نیز بیشتر شود سال آینده سال بهتری خواهد بود.

محسنی‌ثانی با اشاره به مشکلات موجود در بخش روداب افزود: مهم‌ترین مشکل این بخش خشکسالی‌های پی در پی است که این مهم بر روی سفره‌های آب زیرزمینی منطقه نیز تأثیر می‌گذارد.

وی با بیان اینکه مردم روداب از حیث ایمانی نمونه هستند، تأکید کرد: مردم این دیار تشنه معرفت الهی و دین‌شناسی هستند و برخلاف آنکه منطقه دارای محرومیت‌های زیادی بوده، اما از فرهنگ بالا و معرفت ایمانی زیادی برخوردار است.

محسنی‌ثانی در پاسخ به سؤال شهردار روداب در ارتباط با مشکل خرابی جاده این شهر تصریح کرد: اگر شهرداری 15 کیلومتر، شرکت سیمان 15 کیلومتر و اداره راه و شهرسازی نیز 15 کیلومتر آسفالت این مسیر را تعهد کنند می‌توان اعتبار لازم را برای آن تأمین کرد.

وی گفت: البته اگر جاده مستقیم روداب به تهران آسفالت و مشکلات آن حل شود بار ترافیکی نیز از محور اصلی برداشته خواهد شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۲۷
محمد برزوئی

امام جمعه

روداب

نظرات  (۱)

دوستان عزیز
این صحبت ها کلیشه ای شده یه فکر درست و حسابی کنید

پاسخ:
پاسخ:
ما همه منتظریم مرد عمل بیاد!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی