روداب

روداب

روداب

روداب

علی سبحانی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سبزوار اظهار کرد: با توجه به اینکه اعتبارات راه‌های کشور در چند سال اخیر بسیار ناچیز بوده است و بیشتر راههای بین شهری شهرستان‌ها نیز فرسوده است، در دو بخش روکش آسفالت و بهسازی جاده‌های روستایی قدم‌های مثبتی برداشته شده است.

سبحانی‌فر روکش آسفالت جاده اسفراین، سبزوار حدفاصل سه راه حکم آباد به سمت سبزوار، جاده سبزوار به بردسکن، جاده دره یام به خوشاب، روکش جاده رحمت آباد به حکم آباد جوین، جغتای به شهرستانک و آسفالت روستای چشام به جاده ترانزیتی و بین المللی تهران به سبزوار را قسمتی از عملیات اجرایی پروژه‌های این شهرستان طی سال آینده عنوان کرد.

وی از تأمین قیر جهت آسفالت تعداد زیادی از جاده‌های روستایی حوزه انتخابیه خود خبر داد و تصریح کرد: با شروع فصل گرما کار آسفالت بخش اعظمی از جاده‌های روستایی شهرستان‌های حوزه انتخابیه سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد به طول تقریبی 200 کیلومتر شروع می‌شود.

سبحانی‌فر همچنین از در دستور کار بودن طرح روکش آسفالت و بهسازی محور بین المللی تهران،سبزوار، مشهد خبر داد و اظهار کرد: این طرح در حال حاضر در حال اجرا است و امید می رود تا سه ماهه اول سال آینده به پایان برسد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس با بیان اینکه دستور وزیر راه و شهرسازی در خصوص مطالعات دوبانده شدن جاده‌های سبزوار، جوین، جوین به اسفراین و سبزوار به بردسکن طی چند ماه گذشته گرفته شده است خاطرنشان کرد: طرح مطالعاتی این پروژه در حال اجرا است و مشاور در حال مطالعه طرح است.

وی گفت: بعداز یک دوره رکورد طولانی در راه‌های روستایی و بین شهری سطح کشور، در آینده نه چندان دور شاهد تحولی عظیم در این راستا خواهیم بود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۲۷
محمد برزوئی

روداب

نظرات  (۲)

چه عجب از خطبه های نماز جمعه روداب بیرون اومدین
بی جنبه بازی در نیارین

پاسخ:
پاسخ:
شکل گیری و برگزاری اولین نماز جمعه به همین راحتی که شما از کنارش گذشتین نبود.
نماز جمعه که باعث پیشرفت یه شهر نمیشه . باید بدوبم و تلاش کنیم نه شعار بدیم و بخوابیم . از قدیم گفتن از تو حرکت از خدا برکت . یه کارگاه تولیدی یا یه کارخانه یا یه بنگاه کار آفرینی تو روداب درست بشه خیلی مشکل گشا خواهد بود . اگه میتونین برای شکل گیری اینا تلاش کن سایت روداب تا ما به همین راحتی از کنارش نگذریم

پاسخ:
پاسخ:
مقام معظم رهبری مد ظله العالی در صحبتهای اخیر خود فرمودند:
راه برطرف کردن مشکلات اقتصادى تکیه به نیروى داخلى و نگاه به درون است؛ هم در زمینه‌ى اقتصاد، هم در زمینه‌ى مسائل گوناگون اجتماعى و سیاسى، هم در زمینه‌ى مسائل فرهنگى.
اگر دانش آموختگان رودابی با تشکیل تعاونی، اتحادیه و ...خود برای آینده ی روداب برنامه ریزی کردند هنر است ما نباید منتظر باشیم سرمایه گذاری از خارج روداب پیدا شده و برای مردم دل بسوزاند و اشتغال ایجاد کند
روداب بیشترین پتانسیل را برای جذب پرسود ترین صنایع را نسبت به سایر بخش های شهرستان دارد فقط همتی باید !

و لازم به ذکر است تحقق و استقرار امام جمعه برای هماهنگی کمکی بسیار زیادی در این راستا خواهد نمود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی