روداب

روداب

روداب

روداب

خراسان:

روداب، خبرنگار خراسان/ امام جمعه روداب ضمن تقدیر و تشکر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن ماه در جمع نمازگزاران گفت: استقلال در کنار آزادی مهم ترین شعار انقلاب ما بود. حجت الاسلام «کیانی مقدم» همچنین قدرت های مداخله گر و خارجی را دشمن استقلال کشور دانست و افزود: هدف دشمنان این است که منافع ملی ما را به نفع خود مصادره کنند.


ایرنا:

امام جمعه رودآب:هیچ قدرتی نمی تواند ایران اسلامی را تهدید کند


امام جمعه روداب سبزوار گفت : هیچ قدرتی نمی تواند ایران اسلامی را تهدید کند و به همین دلیل نظام ما 35 سال است که با اقتدار پا برجا می باشد.

حجت الاسلام اسماعیل کیانی مقدم در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رواب ، از حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن قدر دانی کرد.

وی افزود: استقلال درکنار آزادی مهمترین شعار انقلاب ما بود و یکی از ارکان مهم انقلاب است و استقلال به معنی بداخلاقی و مقابله با همه دنیا نیست بلکه استقلال یعنی مقابله با قدرتهایی است که می خواهند مداخله کنند و دستور بدهند.

حجت الاسلام کیانی مقدم ، گزینه های روی میز دشمن را پوشالی دانست و گفت :نظام ما متکی برمردم است و مردم با حضور خود پشت نظام هستند و هیچ قدرتی نمی تواند آنها را تهدید کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۲۶
محمد برزوئی

امام جمعه

روداب

نظرات  (۱)

۲۷ بهمن ۹۲ ، ۰۱:۲۳ عباس خلیلی دارینی
تشکر از حضور مردم قدر شناس بخش و شهر روداب در نماز جمعه

پاسخ:
پاسخ:
واقعاً مردم روداب بی نظیر هستند!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی