روداب

روداب

روداب

روداب


مهندس محمد رضا چشمی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مشترکان مزبور ۶۶ درصد از تولید آب را مصرف کرده اند.

وی با بیان اینکه الگوی مصرف آب شرب در سطح روستاها ۳۰ مترمکعب در هر دوره دو ماهه است، افزود: مشترکانی که مصرف آب آنان کمتر از ۳۰ مترمکعب در هر دوره دو ماهه باشد، کم مصرف به حساب می آیند.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی سبزوار گفت: در حال حاضر ۲۳ هزار و ۵۰۰ مشترک از ۱۰۵روستا در این شهرستان تحت پوشش این امور است.

چشمی با بیان اینکه پیک مصرف آب در ماههای تابستان است، افزود: طی ماههای گرم امسال ۵۰ درصد از مشترکان مصرفشان بیشتر از الگوی مصرف بوده است.

وی اظهار داشت: به این مشترکان پرمصرف در مرحله اول اطلاع رسانی و تذکرات لازم پیرامون مصرف آب مطابق با استانداردها و الگوی مصرف انجام و در صورت عدم کاهش مصرف پس از دو بار اخطار کتبی، برای قطع انشعاب و یا تغییر کاربری انشعاب آب آنها از خانگی به تجاری اقدام می شود.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی سبزوار قیمت پایین آب بهای روستایی را یکی از دلایل پرمصرف بودن این مشترکان عنوان کرد و گفت : متاسفانه این مشترکان از آب شرب برای آبیاری درختان، مصارف شرب دام ها و کشت و کار خود نیز استفاده می کنند.

چشمی با بیان اینکه قیمت تمام شده آب برای هر مترمکعب آب ۱۲ هزار ریال و میانگین فروش آن حدود هزار و ۵۰۰ ریال است، افزود: از این مبلغ فقط ۱۰ درصد قیمت تمام شده به عنوان آب بها از مردم دریافت می شود و مابقی را دولت می پردازد.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی سبزوار از مشترکانی که الگوی مصرف را رعایت کرده و همچنین قبض آب بهای خود را به موقع پرداخت می کنند قدردانی کرد.

مهندس چشمی همچنین از همه مشترکان خواست در موقع مقرر قبوض آب بهای خود را با استفاده از سیستم های الکترونیکی پرداخت کنند تا این امور بتواند خدمات رسانی بهتری به مشترکان داشته باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۲۹
محمد برزوئی

روداب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی