روداب

روداب

روداب

روداب

گفتیم چرا در فضای مجازی پایگاه ندارند ؟؟؟؟؟

دیدیم که ...



اعضاء محترم شورای اسلامی و روابط عمومی محترم شهرداری روداب می بایست حتما در این مورد اندیشه ای کنند ...

واما در مورد این رویداد اگر بخواهیم با دید مثبت به این قضیه بپردازیم به این صورت خواهد بود که عاملان نصب بنر ، بنر مبعث حضرت رسول صلوات الله علیه را اشتباها از آرشیو خارج نموده و نصب نمودند در حین عملیات نصب نیز متوجه نشدند !!! و به محل کار خود بازگشتند... حال چه در ساعت اداری و یا ساعت غیر اداری.

اگر در ساعت اداری نصب اتفاق افتاده باشد :

روز شنبه روز کاری ادارات بوده، بازهم نگرش مثبت:  مسئول روابط عمومی که می بایست نظارت بر روند آذین بندی شهر را داشته باشد در آن روز مرخصی بوده و حضور نداشته!!! ولیکن بعد از فراقت از کار پرسنل محترم شهرداری ( که جمعی بومی و ساکن هستند ) آیا هیچکس متوجه نشد که متذکر شود  !!!!

اعضاء محترم شورای اسلامی چطور ...!!

و اگر ساعت غیر اداری نصب اتفاق افتاده باشد :

اواخر روز شنبه بنر نصب می شود که با توجه به تاریخ درج خبر در وبلاگ روداب نیوز این امر ممکن نیست چرا که خبر در تاریخ شنبه 28 دی 1392، ساعت: 11:22 منتشر شده علی ایحال روز شنبه کسی ندید چرا یکشنبه همچنان بنر تعویض یا جابجا نشد !

ان شاء الله که خاطر هیچ یک از دوستانم در شورای اسلامی شهر و شهرداری برای نوشتن این چنین نقدهایی مکدر نشده باشد. هدف ارتقاء شهر روداب است، حتی به وسعت قدمی کوچک و بس.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۲۹
محمد برزوئی

روداب

نظرات  (۱)

وقتی به ... رای میدید چه توقعی دارید

پاسخ:
پاسخ:
جناب قلعه نوی عزیز با عرض پوزش از ویرایش نظر شما ، امید است با دادن راهکار مناسب برای از بین بردان موانع تلاش کنیم نه آن که خود ما مانعی برای رشد باشیم ،حتی با نوشتن یک جمله !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی