روداب

روداب

روداب

روداب

... و امروز؛ غریب همچون مزار شهدای گمنام

دوشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۲، ۰۸:۵۷ ب.ظ
هرازگاهی شمیم شهیدان گمنام در خراسان رضوی می پیچد و مکان های مختلفی از این استان، میزبان این پیکرهای بی نام و نشان می شود. خراسان رضوی در ۴۲ نقطه با میزبانی از 128 شهید گمنام از لحاظ آمار رتبه دوم را در کشور دارد البته 42 نقطه از استان با این شرط که تا یک سال پس ازتدفین شهدا یادمان شهدای گمنام در محل دفن آن ها ساخته شود، به این امر اختصاص داده می شود.
هرچند در 12 نقطه از شهرستان های استان یادمان شهدای گمنام به بهره برداری رسیده و پیشرفت احداث المان در برخی از نقاط قابل توجه بوده است، اما در 30 نقطه از شهرستان ها با وجود گذشت چند سال از زمان اجرای این تعهد، هیچ یادمانی در محل دفن شهدای گمنام ساخته نشده است.

مرقد علامه بهلول گناباد، دانشگاه آزاد تربت حیدریه، پارک جنگلی ریوش کاشمر، پارک ورودی روداب سبزوار، بوستان شهدای گمنام نیشابور،پادگان شهید چراغچی نیشابور، پارک شهید فهمیده فریمان، پارک جغتای، پارک امام خمینی(ره) سرخس، باغ گل فیض آباد، تپه شهدای خواف، پارک شادی درگز، پارک خوشاب، پارک شاهد تایباد، بوستان معلم صالح آباد، پارک بردسکن، پارک ورودی شهر بجستان و پارک ورودی گلبهار، نقاطی هستند که ساخت یادمان از سال ها پیش در دست طراحی یا اجراست و تعهد مسئولان مرتبط با این مکان ها هنوز اجرایی نشده است.

> روزنامه خراسان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۲۳
محمد برزوئی

روداب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی