روداب

روداب

روداب

روداب

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: حق واقعی خراسان رضوی در بودجه ۹۳ در نظر گرفته نشد و این امر موضوع تازه‌ای نیست.

محمدرضا محسنی ثانی اظهار کرد: لایحه بودجه سال ۱۳۹۳ کل کشور در حالی تقدیم مجلس شد که در آن بازهم شاهد درنظر نگرفتن حقوق خراسان رضوی و پایبند نبودن تعهدات دولت بودیم.

وی با بیان اینکه سهم بودجه تملک دارایی های سرمایه ای خراسان رضوی از تمام بودجه تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی، ۵٫۳۵درصد است، افزود: مطابق وعده های دولت انتظار داشتیم تا این بار حقوق کامل این استان لحاظ شود اما بازهم اتفاقی روی نداد.

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی تصریح کرد: این بودجه نمایندگان و مردم این استان را راضی نمی کند و این امر تنها موجب دلسردی و کاهش انگیزه مدیران می شود.

وی با تاکید بر اینکه نقدهایی بر این بودجه وارد است، بیان کرد: بودجه ۹۳ نتوانست نمایندگان خراسان رضوی را خوشحال کند و بی تردید این رویه اگر طی سالهای آینده نیز ادامه داشته باشد به توسعه این استان نمی توان امیدوار بود.

محسنی ثانی تصریح کرد: در این بودجه شاهد جهت گیریهای مناسبی نبودیم و علیرغم وعده و وعیدها بازهم اتفاق خاص و خوشایندی که بتواند مردم و مسئولان این استان را دلخوش کند وجود نداشت.


> منبع


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۲۲
محمد برزوئی

روداب

نظرات  (۱)

سلام
خوبی؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی