روداب

روداب

روداب

روداب

دانلود قسمت اول مستند شفاعت یا شکایت

چهارشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۲، ۱۱:۱۴ ق.ظ

قسمت اول مستند شفاعت یا شکایت در سه نسخه آماده دانلود می باشد . 

جبهه اعتقادی شفاعت یا شکایت توفیق دارد پس از گذشت ۵ سال کار پژوهشی و ۱ سال و ۶ ماه فعالیت اجرایی ، با توکل بر حضرت حق تعالی و توسل به مقربین به این ذات مقدس اولین قدم خود را در راستای دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و تقویت مواضع برحق ایشان بر دارد . لذا بر آن شدیم تا با توجه به فعالیت های سوء دشمنان این خاندان ودر راس تمام آنها یهود، نقاط آسیب پذیر و مورد اهتمام این نهضت را پیدا کرده و در جهت تقویت آن ، امور رسانه ای و اجرایی خود را در فضای عمومی آغاز کنیم .

طبق تحقیقات صورت گرفته ، در چند سال اخیر به میزان چشمگیری فعالیت های غرب و  سایر دشمنان تشیع در تقابل با اداء شعائر حسینی و مذهبی شیعه تغییر یافته است . ایشان اهداف خود را در تخریب و تضغیف عقاید حقه شیعه در دو محور اصلی  یعنی فضا سازی جهت ورود انحرافات اجرایی و فکری و تخریب به موقع همان انحرافات به انضمام عقاید حقه تشیع در دستور کار گذاشته که متاسفانه بخشی از آن اعمال شده است. تعریف انحرافات و تهدیدات ، چگونگی ورود انحرافات در دستگاه عزاداری ، نقد انحرافات جهت تفکیک عزاداری حقیقی از آن اموری که مخرب شعائر حسینی هستند و نمایش میزان تاثیر گزاری آنها در نهضت حسینی همان اموری می باشند که در حال حاضر توسط این جبهه اعتقادی در حال تحقق است . لذا از شما تقاضا  داریم با توجه به مهیا بودن فضای گفتگوی سالم و دور از تعصب با مطرح نمودن نقد های سازنده خود نسبت به امور جاری جبهه و کارگروه مارا در این امر مهم یاری فرمائید.


دانلود مستند شفاعت یا شکایت 1  نسخه تلفن همراه با حجم 40 مگابایت و کیفیت بالا        دانلود با لینک مستقیم


دانلود مستند شفاعت یا شکایت 1 نسخه رایانه با حجم 100 مگابایت و کیفیت مناسب         دانلود با لینک مستقیم  

دانلود مستند شفاعت یا شکایت 1 نسخه نمایش خانگی با حجم 360 مگابایت و کیفیت عالی 

پارت 1      پارت 2     پارت 3     پارت 4


توجه : برای دانلود نسخه خانگی ، ابتدا تمام پارت ها را دانلود کنید و سپس فیلم را از پارت 4 با نرم افزار وین زیپ استخراج کنید . 

> شفاعت یا شکایت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۱۳
محمد برزوئی

روداب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی