روداب

روداب

روداب

روداب

هرآنچه از من برمی آمد...

جمعه, ۲۶ مهر ۱۳۹۲، ۰۴:۴۰ ق.ظ
گنجشک به آتش نزدیک می شد و برمی گشت

 پرسیدند: چه می کنی؟

گفت: در این نزدیکی چشمه ای هست و من نوکم را پر از آب می کنم و روی آتش می ریزم

گفتند: حجم آتش در مقایسه با آبی که می آوری بسیار زیاد است و این فایده ندارد

گفت: شاید نتوانم آتش را خاموش کنم اما هنگامی که خداوند بپرسد زمانیکه دوستت در آتش می سوخت چه می کردی؟ پاسخ می دهم:

هرآنچه از من برمی آمد...


روستای دریاچه از بیان جهادگران 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۲۶
محمد برزوئی

روداب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی