روداب

روداب

روداب

روداب

ثبت نام بیست و یکمین سفر پیاده ی کاروان پیاده روی "ولایت عشق"  پایگاه شهید شجیعی سبزوار  به مشهد مقدس در هفته جاری آغاز میشود.

 کاروان پیاده روی "ولایت عشقبرای نخستین بار به مناسبت اربعین حسینی و گرامیداشت یاد شهدای حرم امام رضاعلیه السلام در عاشورای سال ۷۲، به مشهد مقدس سفر کرد که این حرکت معنوی تا امسال ادامه یافته است. 

جهت کسب اطلاعات بیشتر از نحوه ثبت نام در هفته جاری به واحد فرهنگی مسجد امام حسین علیه السلام  (شهر روداب) مراجعه نمائید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۱۲

نظرات  (۱)

با سلام و خسته نباشید به دست اندرکاران وبلاک خبر روداب مخصوصا آقای برزویی
از اینکه به نظرات توجه کامل رو دارین سپاسگذاریم، فقط اگه امکانش هست وبلاک کتابخانه روداب رو اسمشو عوض کنین و بذارین شعبه2 خبر روداب و خیال همه رو راحت کنین دیییییییییییییییگه!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
سلام علیکم
با تشکر از مخاطب گرامی ، علت اصلی شکل گیری وبلاگ کتابخانه شهر روداب در مرحله اول اینکه نیاز اعضاء نسبت به ارائه مطالب و طرح موضوعات مختلف و آشنائی با وب و برخی آموزه های پیش بینی شده در تصمیم گیریها و ... برطرف بشه و دوم اینکه مسئول محترم کتابخانه گزارشی از فعالیتهای انجام شده و در دست اقدام رو به اطلاع اعضاء و عموم برسونه!
این شد که در نهایت به دلیل ضیق وقت برخی از پست های اخبار روداب جهت شکل گیری وب کتابخانه روداب به صفحات آن اضافه شد. امید است با همت اعضاء محترم و مدیریت کتابخانه اولین وب گروهی شهر روداب در زمینه مذهبی،فرهنگی و اجتماعی با موفقیت شروع به کار نماید. " ان شاء الله"
محمد برزوئی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی