روداب

روداب

روداب

روداب

216 نفر متقاضی عضویت در شوراهای اسلامی بخش روداب شدند.

بخشدار روداب در گفتگو با سایت روستای برگو با بیان این مطلب افزود : از این تعداد 202 نفر مرد و 14 نفر زن هستند.
شم ابادی با اشاره به اینکه در 41 روستای بخش روداب شرایط برگزاری انتخابات فراهم شده است گفت : در 3 روستای این بخش برای اولین انتخابات برگزار می شود که روستای صبری ، مظفرآباد و چهل غانی جزو این روستاها هستند.
شم آبادی همچنین به ثبت نام 14 نفر برای عضویت شورای شهر  روداب اشار کرد و افزود: برای اولین بار یک روحانی هم برای شورای شهر روداب متقاضی شده است.

بخشدار روداب بالا بودن سطح تحصیلات متقاضیان را ویژگی برجسته این دوره از انتخابات دانست و افزود : در بین متقاضیان این بخش 2 نفر با مدرک فوق لیسانس ، 9 نفر با مدرک لیسانس ، 4 نفر با مدرک فوق دیپلم ، 25 نفر با مدرک دیپلم و بقیه دارای مدرک ابتدایی و خواندن نوشتن هستند.

وی همچنین بیشترین تعداد متقاضیان در بین روستاها را متعلق به روستای صبری با 9 نفر کاندیدا دانست که برای اولین بار انتخابات را در روستای خود تجربه می کنند. همچنین در بین متقاضیان این روستا 4 نفر زن هستند و نکته جالب اینکه در این روستای 20 خانواری 1 نفر با مدرک فوق لیسانس و 2 نفر با مدرک لیسانس ثبت نام کرده اند که این نکته می تواند در سطح کشور بی نظیر باشد.

بخشدار  روداب افزود : همچنین در روستای مظفر آباد هم که برای اولین بار انتخابات برگزار می شود 7 نفر متقاضی عضویت در شورا شده اند  که یک نفر دارای مدرک فوق لیسانس است.

وی افزود : جوان ترین فرد متقاضی در بخش از روستای گرزگ است که 25 سال سن دارد که البته جوانترین کاندیدای کشور هم محسوب می شود و مسن ترین فرد نیز از روستای لارهنگ و 86 ساله می باشد. 
شم آبادی با بیان اینکه جوانترین کاندیدا در سطح کشور از بخش روداب می باشد تاکید کرد که وی متولد 1 / 2 / 1367 می باشد و دقیقا در همان روز آخر ثبت نام به سن قانونی رسیده است ولی تلویزیون به اشتباه جوانترین فرد کاندیدا را فردی دیگر اعلام کرده است.

 شم آبادی با تاکید مجدد بر سطح بالای تحصیلات در بین متقاضیان به دهستان کوه همایی اشاره کرد که بعد از انقلاب این اولین باری است که افرادی با مدرک دیپلم و بالاتر ثبت نام کرده اند.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۰۵
محمد برزوئی

روداب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی