روداب

روداب

روداب

روداب

متن خبر :
استقبال کم کاندیداها  از ثبت نام در انتخابات شورا!!؟؟

با وجود گذشت چهار روز از  ثبت نام از متقاضیان چهارمین دوره شورای اسلامی در بسیاری از روستاهای بخش روداب  هنوز  کسی اعلام آمادگی نکرده است.
به راستی چرا استقبال از این ثبت نام تا این حد کم است؟
بطور مثال در روستای برگو تاکنون کسی ثبت نام نکرده و البته چندان رغبتی هم در افراد دیده نمی شود و گویا هیچ کس انگیزه خدمت را ندارد!
البته این قضیه در روستاهای دیگر هم هست بطوریکه باید دست بعضی ها را بگیری و ببری بخشداری تا ثبت نام کنند!
در کل بخش روداب تا روز چهارم حدود 50 نفر ثبت نام کرده اند! و این در حالی است که بخش روداب با بیش از 60 روستا  باید حدود 200 عضو شورای روستا را انتخاب کند!

هشدار !!!
طبق قانون اگر در روستایی کمتر از 4 نفر برای انتخابات شورا ثبت نام کنند انتخابات در آن روستا برگزار نمی شود و به مدت 4 سال شورای اسلامی و دهیاری در آن روستا وجود نخواهد داشت و مهر شورا به بخشداری انتقال  یافته و اهالی برای کمتر کاری که نیاز به مهر شورا داشته باشد باید به بخشداری مراجعه کنند.
و در چنین شرایطی باید آستین همت را بالا زده و حتی کسانی هم که نمی توانند روستا را اداره کنند ثبت نام کرده و نگذارند به چنین روزی بیفتیم!
منبع : وبسایت روستای برگو

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۲۹
محمد برزوئی

روداب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی