روداب

روداب

روداب

روداب

 اولین خانم شرکت کننده برای چهارمین دوره شوراهای اسلامی

خانم مهری فلاحی سریش  

خودتان را معرفی نمایید. مهری فلاحی سریش هستم متولد 1336 ساکن روستای سریش دهستان خواشد بخش روداب


خانم فلاحی انگیزه شما از شورا شدن چیست : فقط خدمت به مردم و امر به معروف و نهی از منکر

اگه رأی بیاورین و شورا بشین اولین کارهایی که در روستا انجام میدین چیه؟

هر کاری از دستم بربیاد برای روستا و مردم عزیز سریش انجام میدهم. به کسانی که علاقه مند باشند قرآن آموزش میدهم همچنان که تا الان کلاسهای  آموزش روخوانی قرآن در روستا برای خانمها و بچه های روستا برگزار می کنم و در قبال آن هم هیچ هزینه ای دریافت نمی کنم اگر هم شورا بشوم حاضرم مثل همیشه در راه خدا به علاقه مندان خواندن قرآن را یاد بدهم 

اگر شورا بشوید و همان اول خدمتتان بودجه ای برای روستا بیاید آن را در چه زمینه برای روستا هزینه می کنید. مسجد درست می کنم حمام، مجتمع و همچنین احیاء قناتهای روستا

اگر صحبتی برای مردم عزیز روستای سریش دارید بفرمایید.من از مردم روستایمان سپاسگذارم چون واقعا مردم خوبی هستند و در همه کارها با هم همکاری می کنند و با هم وحدت و همبستگی دارند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۲۷
محمد برزوئی

روداب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی