روداب

روداب

روداب

روداب

تقدیر از کانون فرهنگی و هنری شهدای برگو

جمعه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۱، ۱۲:۰۵ ب.ظ
به نقل از سایت روستای برگوی روداب :
مراسم تجلیل از کانون های برتر شهرستان سبزوار روز پنج شنبه 12/24 در محل هتل کاملیا و با حضور مسولین شهرستان ، فرمانده سپاه سبزوار ، رئیس بنیاد شهید ، امام جمعه شهرستان ، مسولین اداره ارشاد ، اعضای شورای شهر و شهرداری سبزوارو همچنین مسولین استانی کانون های فرهنگی و هنری مساجد برگزار شد.

در این مراسم ازاقای ایوب ترشیزی مدیرکانون شهدای برگو نیز به عنوان کانون فرهنگی برتر استان تجلیل شد و همچنین سرکار خانم معصومه عباسی در این مراسم اشعاری را سرودند.

کانون فرهنگی و هنری شهدای برگو در جشنواره بچه های مسجد که بهمن ماه 91 برگزار شد در 3 بخش شرکت کرد که در هر 3 بخش موفق به کسب مقام استانی شد.
در این جشنواره کانون فرهنگی و هنری شهدای برگو موفق شد مقام دوم استانی در بخش شعر، مقام دوم استانی در بخش نشریات و مقام چهارم استانی در بخش وبلاگ نویسی را از آن خود کند
این جشنواره با حضور 1400کانون استانی و 60 کانون سبزواری برگزار شده بود.
نکته جالب این که در این جشنواره کانون شهدای برگو به تنهایی به اندازه نصف نیشابور مقام اورده بود و جالبتر اینکه بعضی از شهرستان ها کلا به اندازه کانون شهدای برگو هم مقام نیاوردند!


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۲/۲۵
محمد برزوئی

روداب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی