روداب

روداب

روداب

روداب

حادثه ای غم انگیز در شهر روداب

يكشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۱، ۰۷:۴۵ ق.ظ

طبق اخبار واصله روز سه شنبه مورخ 91/11/24 حدود ساعت 19/30 شب، خانمی به نام زهرا  دارینی بر اثر گازگرفتگی در حمام منزل مسکونی اش جان خود را از دست می دهد. ظاهرا متوفی برای گرم کردن حمام که هواکشی نداشته، از پیک نیک استفاده کرده که گاز منواکسید کربن باعث خفگی و مرگ این خانم می شود. در پی آن آقای علی درقدمی همسر این خانم که نگران دیر کردن همسرش می شود چند مرتبه او را صدا کرده و چون صدایی از داخل حمام نمی شنود در را باز کرده و با جنازه همسرش مواجه می شود. متأسفانه همسر ایشان نیز از دیدن این صحنه دچار سکته مغزی شده و همان لحظه فوت می کند.

همسایگان و فرزندان این زن و شوهر که نگران جواب ندادن پاسخ به تلفن و در منزل می شوند، از روی دیوار به منزل ایشان رفته و با صحنه دلخراش مرگ این زن و شوهر مواجه می شوند که سریعاً موضوع را به 115 اطلاع می دهند. 115هم به محل حادثه آمده و جنازه ها را برای تحقیقات بیشتر به پزشک قانونی می فرستند.

 پزشک قانونی بعد از تحقیقات و بررسی مرگ خانم زهرا دارینی را بر اثر گازگرفتگی و آقای علی درقدمی بر اثر سکته مغزی تشخیص داده و جنازه ها را به خانواده شان برای خاکسپاری تحویل می دهد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۱/۲۹
محمد برزوئی

روداب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی