روداب

روداب

روداب

روداب

به نقل از ایسنا : 

بخشدار رودآب شهرستان سبزوار گفت: مدارس روستاهای این بخش دارای بخاری نفتی است.

محمود شم‌آبادی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه خراسان، با بیان این مطلب افزود: تمام مدارس روستاهای این بخش دارای بخاری نفتی چکه‌ای و کاربراتوری هستند که خطر بخاری‌های کاربراتوری نیز به‌دلیل فرسودگی کمتر از بخاری‌های چکه‌ای نیست.

وی با اشاره به 41 روستای این بخش و وجود مدارس ابتدایی در تمام این روستاها و همچنین مدارس راهنمایی و خوابگاه‌های شبانه روزی این بخش بر توجه بیشتر مسئولان به این موارد تاکید کرد.

وی در رابطه با عدم استفاده از بخاری نفتی بیان کرد: به‌دلیل نبود گاز این منطقی نیست، اما باید از بخاری‌ با ضریب ایمنی بالا استفاده شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بروز مشکل در اینگونه موارد افکار عمومی را متاثر می‌کند باید اقدام جدی‌تری صورت گیرد.

بخشدار رودآب سبزوار با بیان اینکه مدارس شهرستان رودآب دارای شوفاژ است، تصریح کرد: یک مدرسه ابتدایی در این شهرستان دارای بخاری نفتی است.

وی در خصوص آموزش‌های لازم به دانش‌آموزان گفت: معتقدم آموزشی انجام نشده است.

وی در ادامه یکی از معضلات این بخش را خوابگاه شبانه روزی معرفت دانست و خاطرنشان کرد: کاربری این خوابگاه آزمایشگاه بوده که به خوابگاه شبانه روزی تغییر کاربری یافته و استاندارهای لازم را ندارد.

شم‌آبادی اضافه کرد: کوچکترین اتفاق در این خوابگاه فاجعه ایجاد می‌کند چراکه درب خروجی این خوابگاه نیز به‌داخل، باز می‌شود.

وی به مکاتبات انجام شده در این خصوص اشاره و تصریح کرد: علی‌رغم پیگیری‌ها اقدامی انجام نشده است.

وی در ادامه از فرسودگی برخی از مدارس این بخش سخن گفت و خواستار توجه جدی مسئولان مربوطه به این امر شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۹/۲۷
محمد برزوئی

روداب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی