روداب

روداب

روداب

روداب

نویسنده محترم وبلاگ شنیده های روداب ....

دوشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۱، ۰۵:۳۰ ق.ظ
چندی پیش وبلاگ شنیده های روداب در خبر های خود آورده بود که:

"شنیده ها در روداب حاکی از آن است که

یکی از معلمان بازنشسته که چند سالی هم هست که بازنشست شده دوباره دعوت به کار شده و در مدرسه ابتدایی روداب مشغول به تدریس است.آیا بازگشت این معلم بازنشته واقعا الزامی است یا برمیگرده به رابطه قویی که با معاون ...."

در دیداری که با این معلم بازنشسته داشتیم صحت این خبر را جویا شدیم.
جناب آقای ملوندی از معلمین دلسوز و زحمتکش بخش محروم روداب حضور خود را در مدرسه ابتدائی برکت در چند روز ابتدائی آغاز سال تحصیلی تأیید نمودند ولی نه بعنوان جزئی از پرسنل مدرسه!  بلکه بعنوان کمک موقت به کادر آموزشی!  حضوری که نشأت گرفته از عشق و علاقه خاص ایشان به قشر دانش آموز و علی الخصوص دانش آموزان بخش روداب بوده است.
ایشان در پی اطلاع از این خبر که، دانش آموزان آخرین سال تدریسش پس از چند روز از آغاز سال تحصیلی هنوز بدون معلم هستند و با درخواستهای پیاپی و با توجه به مشغله فراوان پذیرفت تا معرفی نیروی جدید بصورت موقت در مدرسه حضور یابد.و در طول این چهار روز، دروس پایه پنجم  را برای دانش آموزان سال اولی خود تدریس نماید.

و در آخر نویسنده محترم وبلاگ شنیده های روداب بهتر است بجای جو سازی و . . . کمی آگانه تر عمل کنید و هر چه شنیدید در وب منتشر نکنید. از شما به عنوان رودابی انتظار بیشتری می رفت. و قبلا هم به اطلاع رساندم که بهتر است قبل از انتشار هر خبری به اصلاح وب خود بپردازید و اخبار غیر مرتبط با بخش روداب سبزوار را از خروجی وب خود حذف نمائید. برخی از لینک های شما با روداب " نرماشیر" و "استان کرمان " مرتبط است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۷/۲۴
محمد برزوئی

روداب

نظرات  (۱)

دوست وبلاگ نویسم لازم یاداوری کنم مطلبی که در جایی درج میشه پاسخشم باید در همان وبلاگ گذاشته بشه نه اینکه شما مدعی عموم بشی ودرپایان خودتم راجع به وبلاگ دیگران نظر بدی ...
برای وبلاگهایی مثل شنیده های روداب هم پیشنهاد دارم سعی کنند از منفی نگری دوری کنند ومسائلی رابپردازند که باعث پیشرفت روداب بشه.




متن توسط اخبار روداب ویرایش شده است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی