روداب

روداب

روداب

روداب

سلام به همه خوانندگان فهیم وبلاگ اخبار روداب ،چند وقتی است که مدیریت وب دیدگاههای شما رو منعکس میکند با عنوان سوال از شما و پاسخگویی از مسئولین.
نکته ای که باید به آن اشاره کرد این است که هدف از راه اندازی این بخش این است که کمکی باشد به پیشرفت این بخش در همه زمینه ها،مثلا این که جایی هست که شهروندان به راحتی مطالب خود را به مسئولین منتقل میکنند.امااین وبلاگ نه باکسی خصومتی دارد و نه درصدد این است که کسی را تخریب کند پس آنچه که بیان میکنید با بیانی شیوا به دور از توهین و خدای نا کرده تهمت باشدو با سند و مدرک بیان کنید .و این هم جوابیه ای است که روابط عمومی شهرداری روداب برای ما ارسال نموده اند.
............................................................................................................................

پروژه توسعه معابر شهر روداب توسط پیمانکار واجد شرایط در حال اجرا بوده و پیمانکار بایستی پروژه را پس از اجرای صحیح ، تحویل واحد عمران شهرداری نماید . لذا عواقب هر گونه نقص فنی احتمالی حتی اگر منجر به تخریب قسمتی از پروژه شود متوجه پیمانکار بوده و هزینه از صورت وضعیت نامبرده کسر خواهد شد.
روابط عمومی شهرداری روداب




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۴/۲۴
محمد برزوئی

روداب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی