روداب

روداب

روداب

روداب

خواننده توهین‌کننده مرتد است

شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۳:۱۸ ب.ظ
حضرت آیت‌الله سبحانی: خواننده توهین‌کننده مرتد است

این خواننده خبیث که به همه قید و بندها پشت‌پا زده و به ساحت مقدس امام‌هادی (ع)‌ اهانت کرده است، در حقیقت آدم مرتد به تمام معنی و یا در حکم ساب‌النبی است.
به گزارش شیعه آنلاین به نقل از مرکز خبر حوزه، حضرت آیت‌الله سبحانی تاکید کردند: خواننده بسیار خبیثی که به امام‌هادی (ع) توهین کرده،‌ در حقیقت مرتد و یا در حکم سائب النبی است.

این مرجع تقلید امروز در جشنواره نوآوری تبلیغ دینی که در سالن اجتماعات مدرسه علمیه فیضیه قم برگزار شد، با اشاره به اهانت یکی از خوانندگان خارج از کشور به امام‌هادی (ع)، گفتند: این خواننده خبیث که به همه قید و بندها پشت‌پا زده و به ساحت مقدس امام‌هادی (ع)‌ اهانت کرده است، در حقیقت آدم مرتد به تمام معنی و یا در حکم ساب‌النبی است.

این مرجع تقلید افزودند:‌ این‌گونه افراد با ارتکاب همه نوع اعمال خلاف از نظر وجدان ناراحتند و می‌خواهند خود را رها کنند و همه چیز را نفی و تمام معتقدات حتی خدا را انکار می‌کنند تا به آرامش برسند!

حضرت آیت‌الله سبحانی یادآور شدند: ‌البته شاید انگیزه این فرد چیز دیگری باشد که هست،‌ اما اغلب این افراد با ارتکاب همه نوع گناه خود را در آتش می‌بینند و در کشمکش با وجدان خود،‌به این فکر افتاده‌اند که خدا و پیامبر(ص) را انکار کنند تا شاید به خیال خام خود راحت شوند!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۲/۳۰
محمد برزوئی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی