روداب

روداب

روداب

روداب

در خبر مرکز مدیریت راه های استان آمده است:

انسداد دو ماهه محور سبزوار - روداب
مرکز مدیریت راه های استان خراسان رضوی اعلام کرد: با توجه به اجرای عملیات راهداری، بخشی از محور سبزوار - روداب، به مدت دو ماه دارای محدودیت ترافیکی می باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و ترابری خراسان رضوی و بنا بر اطلاعیه مرکز مدیریت راه های استان؛ با توجه به اجرای عملیات بهسازی و آسفالت در محور سبزوار - روداب، از 400 متر پس از ابتدای این مسیر به طول 1200 متر و از 15 فروردین ماه سال جاری به مدت دو ماه، از ساعت 7 صبح الی 18 عصر مسدود خواهد بود.

در این اطلاعیه آمده است: رانندگان می توانند با به کارگیری تمهیدات لازم و رعایت کامل نکات ایمنی، همزمان با اجرای عملیات از  لاین موجود در محل تردد نمایند.

لینک خبر

عملیات بهسازی مسیر سبزوار - روداب حدودا از ۷ ماه گذشته شروع و بخشی از مسیر بهسازی شد که به علت طولانی شدن عملیات و فشار ترافیکی بالا قسمت بهسازی شده در حال نشست آسفالت و ازهم پاشیدگی می باشد.

طولانی شدن عملیات بهسازی ۱۲۰۰ متر از مسیر بیش از ۶ ماه همچنین عملیات مرمت پل و گذشت ۳ ماه نارضایتی مردمی را دوچندان نموده است جناب آقای سلطانی ریاست محترم راه و ترابری منتظر توضیحات جنابعالی هستیم.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۱/۲۳
محمد برزوئی

rudab

روداب

نظرات  (۱)

سلام
ای آقا شما فکر میکنید کسی به فکر مردم محروم این بخش؟ راه رو نخورن تعمیر پیشکش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی