روداب

روداب

روداب

روداب

جهاد پرس:

چه لزومی دارد اگر از این الگوسازان کسی در پارتی حضور پیدا کرد یا تخلف دیگری انجام داد  به آن رسیدگی شود. (به هر حال این عزیزان حق حال بردن دارند).

در پی ترویج اخلاق از سوی کسانی که قرار است الگوی جامعه باشند، در چند سال اخیر برخی ورزشکاران با حضور در پارتی‌ها و یا شرکت در دعوا و یا با انجام  قتل‌های خانوادگی برای جوانان به بهترین وجه ممکن در حال الگوسازی هستند.!

درهمین زمینه و در راستای همین فرهنگ سازی، در مورد اعمال فرهنگ‌ساز این عزیزان واژه های جدیدی در اخبار منتشر شده! مثلا به جای واژه پارتی برای این الگوسازان! واژه مهمانی یا گردهمایی دوستانه استفاده می شود.

یا به جای واژه زد و خورد و قتل: درگیری کوچک وکشتن غیر عمدی!

همچنین از صدقه سری برخی مدیران ورزشی که همیشه با تاکید بر اعمال فرهنگ ساز این الگوسازان از صفحات روزنامه‌ها می خواهند که نام این عزیزان با نام مستعار منتشر شود: به زودی نام تمام عزیزان با نام مستعار و (مخفف ورزشکار)منتشر می شود تا مبادا خاطر این عزیزان مکدر شود.

اصلا چه لزومی دارد اگر از این الگوسازان کسی در پارتی حضور پیدا کرد یا تخلف دیگری انجام داد  به آن رسیدگی شود. (به هر حال این عزیزان حق حال بردن دارند)

البته فرقی هم نمی کند، چرا که وقتی برخی از این الگوسازان! اشتباه (این حرفا چیه این عزیزان اشتباه نمی کنند، نوع نگرششان فرق دارد) می‌کنند. مدیرانشان که انصافا در عمل ماله کشی تبحر خاصی دارند. سریع ۴۰۰ تا تکذیبیه!۵۰۰ تا اخطاریه برای جراید می فرستند.

برای همین ما به عنوان اولین روزنامه سعی در ارئه الگویی برای انتشار خبر اشتباهات (ببخشید،نوع نگرش متفاوت) هنرمندان و ورزشکاران کرده‌ایم.

مثلا: آقایان «و» محترم چند روز پیش در یک مهمانی که اتفاقا به صورت اتفاقی مختلط هم بوده است گرد هم آمده‌اند و در یک شب به یادماندنی بعضی از کارها که ناشی از تفاوت نگرششان بوده است را انجام داده اند.

همچنین اگر یکی از این عزیزان در جرمی شریک شد، مثلا در یک قتل: خبر این گونه درج می‌شود: در چند روز پیش یکی از الگوسازان جامعه به صورت کاملا اتفاقی درگیر شد و در حد کاملا معمولی و یک دفعه  یک نفر این وسط مرد!

به هر صورت باید توجه داشت که تا حد ممکن از آزار واذیت این عزیزان باید پرهیز شود و بگذاریم به الگوساز ی ادامه دهند.

سیاوش رسولی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۰/۲۵
محمد برزوئی

rodab

rudab

روداب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی