روداب

روداب

روداب

روداب

جلسه معارفه ظهر روز چهارشنبه مورخ ۲۷/۰۷/۹۰ برگزار خواهد شد.

حجت السلام والمسلمین فاطمیان ریاست محترم سازمان تبلیغات شهرستان سبزوار ضمن تأیید خبر پیگیری هیأت امناء مسجد امام حسین علیه السلام شهر روداب جهت استقرار حجت السلام و المسلمین قوی  به عنوان روحانی طرح هجرتی در شهر روداب روند اقدامات انجام شده را اینگونه تشریح نمودند:

هماهنگی های اولیه انجام پذیرفته و درخواست اعزام ایشان به شهر روداب به سازمان تبلیغات مشهد فرستاده و همچنین موافقت اخذ شده است پیگیری جهت ثبت ابلاغ ایشان برای شهر روداب از قم نیز ادامه دارد و ان شاء الله در هفته آینده شاهد مراسم معارفه ایشان خواهیم بود.

نمونه ای از سابقه فرهنگی و پیشینه کاری حجت السلام والمسلمین قوی:

1_ معاونت فرهنگی شهرک مهدیه حوزه علمیه قم

2_ مسئول دفتر تحقیق و بررسی شهرک مهدیه قم

(جمعیت شهرک مهدیه قم بالغ بر 3000 نفر طلبه ایرانی و خارجی می باشد)

3_ یکی از طلاب بسیجی حاضر در جبهه های نبرد حق علیه باطل

4_از فعالین هیئت محبین اهل البیت علیهم السلام شهرستان سبزوار

5_ ناظر شرعی واردات گوشت قرمز از برزیل

ایشان بیش از 12 سال در شهر مقدس قم  سکونت داشته و پس از مراجعه مجدد به شهرستان سبزوار در شهرستان جوین روستای اسماعیل آباد مشغول به تبلیغ بوده اند.

امید است که هر چه زود تر ایشان را در شهر روداب به عنوان روحانی مستقر ملاقات نمائیم.

جلسه معارفه ظهر روز چهارشنبه مورخ ۲۷/۰۷/۹۰ برگزار خواهد شد.


و خبر  اداره تبلیغات اسلامی سبزوار :

معارفه روحانی جدید شهر روداب توسط رئیس اداره تبلیغات اسلامی سبزوار

مسئول امور مبلغین اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سبزوار از معارفه روحانی جدید شهر روداب توسط رئیس این اداره خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سبزوار،مهدی برغمدی با اعلام این خبر گفت : در جلسه ای که 27مهرماه جاری با حضور رئیس و مسئول امور مبلغین اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سبزوار، شهردار، بخشدار، اعضاء شورای اسلامی و دیگر مسئولین محلی شهر روداب از از توابع بخش روداب شهرستان سبزوار برگزار شد، حجت الاسلام حسین قوی بعنوان روحانی طرح هجرت بلند مدت در این شهر منصوب گردید.

وی گفت: در این مراسم که با حضور عموم مردم در مسجد امام حسین(ع) روداب برگزار شد ابتدا حجت الاسلام فاطمیان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سبزوار ضمن تقدیر از پیگیری های مجدانه بخشدار و مسئولین این شهر در خصوص استقرار روحانی دائمی، به معرفی حجت الاسلام قوی پرداخت و وی را یکی از مبلغین مجرب و کارآمد در عرصه فعالیت های فرهنگی و تبلیغی برشمرد و امیدوار شد با حضور وی در شهر روداب، گام های فرهنگی موثری با همکاری عموم مردم و مسئولین این شهر برداشته شود.

وی ادامه داد: معاونت فرهنگی و مسئولیت دفتر تحقیق و بررسی شهرک مهدیه حوزه علمیه قم با بیش از 3000طلبه ایرانی و خارجی، از جمله سوابق فرهنگی است که در 12سال اقامت حسین قوی در شهر قم می توان به آن اشاره کرد.

وی در خاتمه به برگزاری نشست فرهنگی مشترک با حضور مسئولین شهر روداب در محل شهرداری و بازدید از حسینیه در حال ساخت این شهر با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سبزوار اشاره کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۷/۲۴
محمد برزوئی

روداب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی