روداب

روداب

روداب

روداب

درباره ی بخشدار محترم بخش روداب آقای محمود شم آبادی

پنجشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۰، ۰۵:۲۱ ب.ظ
نام:   محمود
نام خانوادگی: شم ابادی                
رشته تحصیلی:   حقوق
گرایش:   حقوق خصوصی
مدرک تحصیلی:   فوق لیسانس
عضو بانک   :  علوم انسانی > حقوق
متولد :  سال 1360 در روستای شم آباد سبزوار

تحصیلات مقطع ابتدایی را در روستای شم آباد و مقاطع راهنمایی و دبیرستان را در شهرستان سبزوار به پایان رساند.  در سال 78 در دانشگاه شهید بهشتی در رشته علوم سیاسی قبول شد و در سال 83 نیزدر مقطع کارشناسی ارشد درهمان دانشگاه پذیرفته شده شد و  پس از پایان این مقطع به استخدامی وزارت کشور درآمد و حدود یکسال و نیم در بخشداری خوشاب مشغول به کار شد . سپس به فرمانداری سبزوار انتقال یافته و پس از مدتی دوباره به سرپرستی بخشداری خوشاب انتخاب شد و در حال حاضر  به عنوان بخشدار روداب در  خدمت مردم هستند.

مهمترین برنامه های بخشدار محترم روداب   پیگیری کارهای کلان بخش  مثل  گازرسانی به شهر روداب، امورات مربوط به کشاورزان، پیگیری مشکلات راه های روستایی و شهری، دعوت از نمایندگان سبزوار و فرماندار و...... و امورات مربوط به روستاها بوده است. 
آقای شم آبادی علت محرومیت بخش روداب را پراکندگی جغرافیایی و پراکندگی روستاها محسوب  و از سویی روستاهایی با جمعیت 10 خانوار یا 20 خانوار توجیه اقتصادی ندارند بنابراین خدمات دهی مطلوب (برق آب مخابرات راه مناسب) به روستاها دچار مشکل و همچنین از دیگر مشکلات بخش  حوزه آموزشی و فرهنگی می باشد که تاثیرگذارتر است زیرا ظرفیت های فکری برای توسعه منطقه شکل نگرفته است . سطح سواد مردم منطقه از سطح میانگین شهرستان پایین تر می باشد.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۶/۲۴
محمد برزوئی

روداب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی