روداب

روداب

روداب

روداب

جناب آقای شم آبادی بخشدار روداب گزارش پروژه ها و غعالیت های انجام شده در سال گذشته و برنامه های در دستور کار جهت توسعه و آبادانی دهستان خواشد را اینگونه بیان کردند:

1_آب شرب

* سال گشته با هزینه ای بالغ بر 18 میلیارد ریال پروژه آب رسانی ظفر به روستاهای مظفر آباد ، آریان ، محمد آباد ، بجدن و اردیز انجام شد. ( البته روستای ترسک بخش ششتمد نیز شامل طرح بود)

* آبرسانی به روستاهای سریش و بونش با هزینه حدود 5 میلیارد ریال در حال انجام است

* آبرسانی به روستاهای عشایری از جمله چاه تلخ با هزینه ای بالغ بر 7 میلیارد ریال انجام و بزودی پروژه یاد شده افتتاح خواهد شد. (اعتبار پروژه از طریق امور عشایری کشور تأمین شده)

* آبرسانی به روستاهای دیگر منطقه در دستور کار آبفای روستائی قرار دارد که به محض تأمین اعتبار عملیات اجرایی آن شروع خواهد شد.

2_ راه روستایی

* پروژه احداث آسفالت مسیر اردیز به بجدن با اعتبار بالغ بر000/000/210 شروع و عملیات اجرایی آن با سرعت در حال انجام می باشد.

* پروژه آسفالت مسیر بهارستان به خوشمردان با هزینه بالغ بر000/000/200 شروع و اسفالت ادامه مسیر در صورت تأمین اعتبار انجام خواهد شد.

3_ مخابرات

* پروژه Btc برای آنتن دهی موبایل برای منطقه در روستای آریان محمد آباد با هزینه ای بیش از 5 میلیارد ریال در دستور کار مخابرات قرار دارد که پیمانکار آن انتخاب و ان شاءالله بزودی عملیات اجرایی آن شروع خواهد شد.

4_ پروژه های قابل ذکر که در سال جاری از طرف دهیاری روستاهای منطقه انجام خواهد شد

* ساخت خانه عالم در روستای محمد آباد با اعتبار 000/000/100 ریال

* ساخت خانه عالم در روستای آریان با اعتبار 000/000/70 ریال

* انجام دیوار ساحلی در روستای اردیز با اعتبار 000/000/80 ریال

جمع اعتبارات تخصیص یافته برای بخش خواشد در سال گذشته معادل 000/000/660/35 ریال می باشد که سرانه هر خانوار از این مبلغ تقریبا معادل 000/000/23 ریال است.

نمودار جمعیت خانواری دهستان خواشد - روداب:

نمودار خانواری دهستان خواشد - روداب

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۳/۱۹
محمد برزوئی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی