روداب

روداب

روداب

روداب

آقای نامنی مسئول خبر گزاری صدا و سیما در یک اقدام شایسته سرکشی از مناطق مختلف شهرستان را در دستور کار خود قرار داده است. روداب اولین بخشی بود که روز دوشنبه بیست ودوم فروردین ماه مورد بازدید  قرار گرفت ایشان به همراه بخشدار و رئیس شورای اسلامی شهر روداب از کارخانه سیمان، زیست گاه پروند و بسیاری از روستاهای بخش بازدید نمود و از نزدیک در جریان پتانسیل ها و مشکلات روداب قرار گرفت.

وجود چهار برجی ها در اکثر روستاهای بخش با قدمت 400 الی 500 سال ( و در برخی مناطق بیشتر) مورد توجه خاص آقای نامنی قرار گرفت و قولهای مساعدی جهت تهیه فیلم مستند از آثار به جا مانده که اکثرا هم سالم می باشند دادند.

مقرر گردید در خصوص قلعه تاریخی بلزقند که هم اکنون خالی از سکنه می باشد یکی از جذاب ترین روستاهای بخش روداب فیلم مستند خاصی تهیه گردد.

در این سفر تعدادی از روستاهای عشایری بخش نیز مورد بازدید قرار گرفت.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۱/۲۴
محمد برزوئی

نظرات  (۲)

جناب آقای بخشدار ومسئولین محترم علی الظاهر خادمین محرومین
گویا روستاها واهداف از پیش تعیین شده گردشگری ومیراث داران کهن فرهنگ وتمدن این بخش به همه لحاظ محروم به اغنائ کامل رسیده اند
که دنبال پروژهها وروستاههای خالی از سکنه می گردید
پروژه گردشگری استاج وشهر آسیاب های آبی .و.................................... که درسطح یونسکو مطرحند؟؟؟؟؟؟؟؟
۲۷ فروردين ۹۰ ، ۱۰:۰۷ العدل والانصاف
چرا نظرها اعمال نمی کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی