روداب

روداب

روداب

روداب

به گزارش دبیر شورای اسلامی شهر روداب: در جلسه ای که با حضور فرماندار شهرستان سبزوار و معاون عمرانی ایشان و مسئولین ادارات : منابع طبیعی، امور اراضی , مسکن و شهر سازی , بنیاد مسکن شهرستان سبزوار و بخشدار , شورای اسلامی و شهردار روداب در محل فرمانداری تشکیل شد موضوع زمینهای شهر روداب مطرح گردید.

در ابتدا بخشدار روداب عدم حل این مشکل را مخالف با سیاستهای عمومی دولت دانسته و افزودند: در حالیکه دولت در بحث مسکن مهر زمینها را بصورت رایگان به مردم تحویل می دهدحال زمینهایی که مردم توسط دولت و ارگانهای مسئول در گذشته واگذار کرده اند به مشکل برخورد نموده و با عث ایجاد فضای نامطلوب در سطح شهر شده است. محمود شم آبادی در ادامه حل این مشکل را از مسئولین ذیربط خواستار شد.

در ادامه جلسه شهردار روداب و مسئولین حاضر در جلسه به بیان دیدگاههای خود برای حل این مشکل مطالبی را عنوان نموده که در پایان این جلسه فرماندار محترم شهرستان سبزوار خواستار حل این مشکل توسط ادارات مربوطه شدند و افزودند: مردم محروم نباید تاوان  مشکلات اداری پیش آمده را به دوش بکشند و مقرر شد که پرونده از مسکن و شهر سازی به امور اراضی و منابع طبیعی عودت داده شود و همچنین اداره منابع طبیعی با همکاری شورای اسلامی و شهرداری پیشرفت فیزیکی ساخت و سازها را بالا برده و کار انتقال سند را انجام دهند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۱۲/۱۳
محمد برزوئی

نظرات  (۱)

سلام خسته نباشید
اگه اجازه بدین گاهی اوقات خبرهای شما رو کپی منم
ممنون میشم اگه وبلاگ منو لینک کنین و یه مطلبی هم واسه وبلاگ کلاته میر علی توسایت روداب بنویسین.تو مطلبتو لطفا ایمیل منو بنویسین و بگین که اگه کسی نظری یا خبری داره تا توی وبلاگ کلاته میر علی منعکس بشه به ایمیل من میل بزنه
بازم ممنون راستی با اجازتون وبلاگتون رو لینک کردم
memmedoo@GMAIL.COM

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی