روداب

روداب

روداب

روداب

ششمین نشست دهیاران بخش روداب در سال 89

چهارشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۸۹، ۰۸:۱۲ ب.ظ

ششمین نشست دهیاران بخش روداب در سال 89 روز دوشنبه مورخ 9/12 با حضور بخشدار، دهیاران بخش و همچنین اعضای شورای اسلامی بخش روداب در محل بخشداری برگزار شد.

این جلسه با تلاوت قرآن کریم توسط دهیار روستای بهارستان جناب آقای کریمی آغاز گردید.

در ادامه بخشدار روداب ضمن عرض خوش آمد گویی با اشاره به رویداد مهم هدفمندی یارانه ها در کشور و بیان اهداف بلند مدت این طرح عظیم از دهیاران خواستند نسبت به اطلاع از دریافت یارانه خانوارهای روستائی حساسیت لازم را داشته و در مواردی که خانوارها هنوز موفق به ثبت نام و یا ثبت شماره حساب در سایت های مربوطه نشده اند اطلاع رسانی لازم را بعمل آورند.

ایشان سپس با اشاره به نزدیک شدن ایام نوروز و استقبال از مهمانان نوروزی، توجه به مبلمان ورودی روستا را وظیفه دهیار دانستند و در ادامه با اشاره به پیش رو بودن روز درخت کاری حفاظت از این سرمایه و پیگیری جهت تأمین و در اختیار گذاردن نهال رایگان برای استفاده عموم را خواستار شد.

شم آبادی رعایت مسائل بهداشت عمومی را جهت پیشگیری از بیماریها عنوان و در این زمینه مطالبی را ارائه نمودند.

سپس دهیاران بخش گزارش اقدامات انجام شده دهیاریهای مربوطه را مطرح و مشکلات خود را در برخی از امور عنوان کردند.

در دقایق پایانی جلسه بخشدار فعالیت های صورت گرفته در سطح بخش، که در سالیان گذشته بی سابقه بوده را مطرح و به سئوالات و ابهامات برخی از دهیاران پاسخ گفتند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۱۲/۱۱
محمد برزوئی

نظرات  (۲)

اگه دهیارهای دیگر روستاهاتونم مثل دهیار برگو باشن که واقعا" جلسه مفیدی بوده!
بودجه های دهیاری برگو در چه راهی خرج میشود.....
دهیار روستای ما لایق این سمت نیست ...
چرا که با باند بازی و پارتی بازی بر سر کار امده و حتی یک نامه نوشتن که ساده ترین کار هم هست از عهده اش بر نمی اید.نامه های روستای ما را شورای روستای بلوچخانه مینویسد..
پدرش شورای روستاست و برای پست دهیاری پسر خود را برگزیده است.این در حالی است که روستای برگو ده ها فرد تحصیل کرده و توانا در درون خود دارد.....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی