روداب

روداب

روداب

روداب

اجرای طرح مسکن مهر در شهر روداب

چهارشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۸۹، ۰۸:۱۵ ب.ظ

ثبت نام از متقاضیان مسکن مهر از تابستان سال 89 در شهر روداب آغاز گردید و پس از اتمام مهلت ثبت نام 290 نفر متقاضی زمین شدند این شهر بیشترین استقبال و متقاضی را در میان سایر بخشهای شهرستان داشت که نشان از جمعیت جوان و وجود معضل مسکن برای جوانان بود.

به گفته مسئول مسکن مهر روداب از تعداد کل متقاضی و با توجه به محرومیت مردم تنها 42 نفر از 290 نفر توانایی تأمین و پرداخت آورده اولیه این طرح را داشتند و بقیه متقاضیان به علت مشکل ذکر شده از این طرح انصراف دادند.

سعید برزویی عضو شورای اسلامی در ادامه افزود: این 42 نفر در سه مرحله و در حضور بخشدار محترم، شورای اسلامی و شهردار محترم و همچنین مدیریت بنیاد مسکن قرعه کشی انجام و زمینهای قطعه بندی شده تحویل و بلافاصله کار ساخت و ساز این زمینها آغاز شد. هر چند در ابتدای این طرح  مشکلاتی در زمینه ثبت و سند گرفتن قطعات واگذار شده پیش آمد و روند اجرایی آن کند شد و لی با تلاش مسئولین مشکلات مرتفع و در حال حاضر مسئولین ادارات جهت تأمین آب و برق، قولهای مساعدی را برای تأمین آنها در سال آینده داده اند.

ایشان در ادامه افزودند این خانه ها بصورت ویلائی و تک واحدی در اختیار متقاضیان قرار گرفته و با توجه به جمعیت رو به رشد و شمار زیاد متقاضیان این طرح باید راهکارهایی برای استفاده بقیه اندیشه شود تا اقشار کم درآمد و نیازمند به مسکن نیز بتوانند از این طرح مهم دولت خدمتگزار بهره مند گردند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۱۲/۱۱
محمد برزوئی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی