روداب

روداب

روداب

روداب

بسمه تعالی

سپاس یگانه معبود هستی که بر ما منت نهاد تا شاهد انسانهایی از جنس مردم باشیم که در راه خدمت به مردم و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سر از پا نشناخته و استوار و با نشاط گام برمی دارند.

در راستای سیاست های عدالت محورانه دولت خدمتگذار جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد و تلاش بی وقفه دولت در خدمت رسانی به دورترین نقاط محروم کشور، اکنون با پیگیری های مستمر مسئولین شهرستان به ویژه جناب آقای شعبانی معاون محترم استاندارو فرماندار شهرستان سبزوار و جناب آقای دکتر محسنی و حاج آقای بروغنی نمایندگان محبوب و پر تلاش شهرستان سبزوار در مجلس شورای اسلامی افتخاری دیگر برای بخش محروم روداب رقم می خورد، گازرسانی به بخش روداب یکی از آرزوهای دیرینه مردم بود که خوشبختانه امروز شاهد تحقق آن هستیم. و موفقیت های چند سال اخیر شهرستان در ارتقاء بسیاری از شاخص های اقتصادی و اجتماعی مرهون اتحاد و همدلی میان مسئولین شهرستان می باشد.

بی شک مردم شریف روداب قدردان تمامی زحمات خالصانه ای که برای توسعه منطقه صورت گرفته می باشند و نمایندگان محبوب شهرستان در مجلس شورای اسلامی و تمامی مسئولین خدمتگذار مطمئن باشند که خدمات صادقانه شما در تاریخ پر افتخار این دیار ثبت و روداب با همت شما عزیزان رویشی در کویر را شاهد خواهد بود.

 بهورزی و پیروزی شما مسئولین را در ظل توجهات صاحب الزمان (عج) و رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب و اهداف بلند و تمدن ساز رئیس جمهور عزیزمان جناب آقای دکتر احمدی نژاد را از خداوند منان خواستاریم.

و من الله التوفیق – مردم و مسئولین شهر روداب

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۱۰/۱۸
محمد برزوئی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی