روداب

روداب

روداب

روداب

اولین جلسه شورای آموزش بخش روداب

پنجشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۸۹، ۰۲:۵۳ ب.ظ

در روز سه شنبه 20 / 07 / 89 اولین جلسه شورای آموزش بخش روداب با حضور ریاست محترم آموزش و پرورش جناب آقای مهندس راه چمنی و معاونت محترم آموزشی ایشان همچنین مدیران مجتمع های آموزشی  بخش روداب در محل بخشداری تشکیل گردید.

در ابتدای جلسه بخشدار روداب با اشاره به وضعیت فرهنگی روداب و تأثیر بسزای آموزش و پرورش در این بخش یکی از زیر ساخت های مهم جهت توسعه را رشد کیفیت آموزشی برای پرورش افکار برشمردند. و از مدیران مجتمع های آموزشی خواستند تا بستر مناسبی جهت ارائه هر بیشتر خدمات آموزشی برای دانش آموزان فراهم نمایند. ایشان با بیان اینکه در هزینه های هنگفت  احداث راه (هر کیلومتر دویست الی سیصد میلیون) و برق رسانی خروجی مستقیم فرهنگی دیده نمی شود تأثیر گذاری در فرهنگ را در پرورش افکار بوسیله آموزش و ارائه مدیریت صحیح دانست. در ادامه با اشاره به تعداد قبولی 23 نفر از 26 نفر دانش آموز یکی از آموزشگاهها سطح شهر روداب در دانشگاه وجود پتانسیل بالا را در بخش متذکر شدند.

جناب آقای راه چمنی یکی از معضلات بخش در سالهای قبل را برگزار نشدن جلسات شورای آموزش عنوان نموده و از بخشدار جهت برگزاری این جلسه تشکر و استمرار آن را  درخواست نمود. ایشان با تشریح موقعیت و تعداد دانش آموزان بخش، خوابگاههای بخش روداب را جزء مطلوب ترین واحد ها قلمداد کردند. و به علت روند کاهش دانش آموزان طرح تجمیع را مطرح سپس به معرفی مدیران مجتمع های بخش پرداختند.

در ادامه  مسئولین مجتمع های آموزشی مشکلات خود را بیان کردند

توسط آقای حکم آبادی مسئول خوابگاه شهر روداب (پسرانه) ارائه شد:

-          کمبود سرپرست در خوابگاهها

-          فاصله زیاد خوابگاه تا آموزشگاه (4 کیلومتر)

-          نداشتن کتابخانه و آزمایشگاه

-          نداشتن فضای مناسب آموزشی

-          نداشتن سرویس ایاب و ذهاب جهت دبیران ساکن در سبزوار

-          نداشتن فضای فرهنگی، ورزشی مناسب برای دانش آموزان

-          نداشتن اینترنت پر سرعت در کلیه مجتمع ها

دیگر مدیران نیز مشکلات خود را برای یافتن راه حل عنوان نمودند که می توان از مشکل راههای ارتباطی ، نداشتن تلفن ثابت در مناطقی که تلفن همراه آنتن دهی نداشته، فرسودگی ساختمان مدارس، کمبود معلم، نداشتن برق و کمبود آب قابل شرب و ... اشاره نمود.

سپس مهندس راه چمنی به ارائه راه حل برای مشکلات پرداخته و از برخی مدیران به علت انعکاس ندادن مشکلات به اداره گلایه نمود.

بخشدار روداب نیز در پایان جلسه مطالب مطرح شده را جمع بندی و از کلیه حضار فرهنگی تقدیر و تشکر به عمل آوردند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۷/۲۲
محمد برزوئی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی