روداب

روداب

روداب

روداب

برگزاری جلسه دهیاران بخش روداب

سه شنبه, ۲۰ مهر ۱۳۸۹، ۱۲:۰۰ ب.ظ

با حضور 35 دهیار از 40 دهیار روستاهای بخش روداب در روز دوشنبه مورخ 19/07/89 جلسه دهیاران در محل بخشداری روداب برگزار گردید. در این جلسه ابتدا جناب آقای شم آبادی بخشدار محترم بخش روداب گزارش جامعی از فعالیت های انجام شده در بخش طی ماههای گذشته که مهمترین آنها پیگیری تعریض مسیر سبزوار – روداب و شروع به کار مطالعات آن با اعتبار یکصد و پنجاه میلیون تومان بود ارائه نموده در ادامه مسئولیت دهیار را به عنوان مدیر روستا متذکر و به دهیاران روستاها بویژه روستاهای بزرگ بخش از قبیل ملوند، دارین، برآباد، شمس آباد پیشنهاد تهیه سند چشم انداز روستایی به جهت رشد و توسعه هر چه بیشتر روستا را مطرح و از آنها خواستند که در این مهم سریعتر وارد عمل شده و اقدامات لازم را انجام دهند.

ایشان پیشینه تاریخی روستاها را عنوان و آن را یکی از بهترین فرصت ها برای مطرح نمودن روستا با وجود داشتن آثار متعدد دانست.

درادامه جناب آقای اسدیخواه دهیار محترم روستای کلاته میر علی و یکی از نمایندگان دهیاران بخش روداب به تشریح فعالیت ها و مشکلات موجود پرداخت. ایشان توجه و حفظ آثار باستانی قابل ملاحظه بخش را از کلیه همکاران خود خواستار شده و به دلیل تخریب برخی از این آثار توسط افراد سود جو مراتب را به اطلاع بخشدار رسانده و برای اقدام موثر در جهت مبارزه با اینگونه تخریب ها همکاری بیشتر دهیاران با اداره میراث فرهنگی و ثبت آثار را خواستار شدند همچنین نسبت به پیگیری آمبولانس جهت استفاده در مراکز درمانی فعالیت های انجام شده را به اطلاع حضار رساند.

جناب آقای محمد بخشی زائی دهیار محترم روستای چاه تلخ و نماینده دهیاران بخش نیز از تمامی همکاران خود خواست که مشکلات خود را به نمایندگان دهیاران بازتاب داده تا  در صورت لزوم در جلسه شورای اداری مطرح شود ایشان با تذکر این موضوع که هر دهیار نماینده منابع طبیعی در روستای خود میباشد جلوگیری از تخریب پوشش گیاهی بخصوص درختان طاق که جزء سرمایه های این بخش به جهت مهار ماسه های روان است را از کلیه حاضرین در خواست کرد.

مدیر عامل شرکت تعاونی دهیاران روداب نیز ضمن خوش آمد گویی به دهیاران عمده ترین فعالیت این شرکت در سال جاری را احداث ساختمان دهیاری در 4 روستای بزرگ بخش (شمس آباد، برآباد، دارین و ملوند) با اعتبار بیست و دو میلیون تومانی برای هر ساختمان و از دیگر موارد پیگیری شده توسط این شرکت تشکیل صندوق دهیاران که در دست اقدام می باشد را عنوان نمود.

در ادامه جلسه، دهیاران روستاها راجع به امورات روستای خود اظهار نظر نمودند.

در پایان جلسه بخشدار خلاقیت در اداره امور دهیاری و ارائه پیشنهادات سازنده درامور روستا و دقت بیشتر دهیاران در مسائل فرهنگی و برنامه ریزی کاربردی جهت توسعه روستا را از دهیاران بخش روداب درخواست نمودند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۷/۲۰
محمد برزوئی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی